بازخورد "مستند الماسی برای فریب "بسیار گسترده است - بسیج واژه ای به پهنای قرن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج واژه ای به پهنای قرن


رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به واکنش وسیع شبکه ها و ضد انقلاب به مستند الماس فریب تاکید کرد:به دلیل اینکه تمامی این شبکه‌ها درباره این مستند اظهار نظر کردند، حتی جمع آوری این بازخوردهای را یک مقدار سخت کرده است.بازخورد "مستند الماسی برای فریب "بسیار گسترده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی که در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با خبرنگاران گفت و گو می‌کرد، در پاسخ به سؤالی پیرامون بازتاب‌ها و تاثیرات مستند الماس فریب با مثبت ارزیابی کردن پخش این مستند گفت که مستند الماس فریب بسیار خوب بود و تاثیرات فراوانی را بر جای گذاشت.

وی با اشاره به افشاگری‌های این مستند تصریح کرد: بازخورد این مستند به علت افشاگری گسترده‌ای که داشت و ناامنی که در بین ضد انقلاب خارج نشین ایجاد کرد، بسیار گسترده بود و حتی جمع آوری این بازخوردها در بین شبکه‌های مختلف سخت است.

ضرغامی تاکید کرد: به دلیل اینکه تمامی این شبکه‌ها درباره این مستند اظهار نظر کردند، حتی جمع آوری این بازخوردهای را یک مقدار سخت کرده است.

رئیس رسانه ملی در ادامه تاکید کرد: فکر می‌کنم وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در همه حوزه‌ها که پیش می‌رود دستش پر بوده و سوژه‌های متعددی دارد که هر چند وقت یک بار اطلاعات خود را در اختیار رسانه ملی قرار می‌دهد که روشنگری در این زمینه می تواند ماهیت شبکه‌های ضد انقلاب را بیشتر افشا کند.

وی شبکه‌های ضد انقلاب را به خانه عنکبوت تشبیه و خاطر نشان کرد: وزارت اطلاعات سوژه‌های مختلفی دارد که هر کدام از آنان را در اختیار ما قرار دهند، برای مستندات دیگر به کار برده خواهد شد.

ضرغامی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگاران حوزه دولت درباره ویژگی‌های برنامه‌های تابستان رسانه ملی گفت: الان نمی‌توان به صورت دقیق اعلام کرد اما برنامه پرحجمی برای پر کردن اوقات فراغت مردم در تابستان داریم که البته با رویکرد آموزشی و رفع نیازهای جوانان، دانش آموزان و دانشجویان است.

رئیس رسانه ملی تصریح کرد: البته این برنامه‌ها، جذابیت خاص خود را دارد تا همه گروه‌ها را بتواند پاسخ بدهد به خصوص در حوزه برنامه‌های نمایشی و کودکان و نوجوان فکر می‌کنم امسال حجم برنامه‌ها و تاثیر گذاری آن و پر کردن فضای مورد نیاز برای طبقات مختلف نسبت به سال قبل ارتقاء پیدا کند که البته جزئیات آن بعدا اعلام خواهیم کرد.



کلمات کلیدی :
¤ هادی سالاری| ساعت 6:59 عصر دوشنبه 90/3/23
نوشته های دیگران ( )